Saturday, 9 February 2013

KITA TETAP BERSAMA

masa dapat result tu..cuma ingat kat ain je...  sebelum ni wina, elia n nadia dh pergi.. tapi sekarang aliaa pulak yang kena pergi... sayang.. maafkan aliaa ... aliaa terpaksa tinggalkan ain... macam ni ke rasa bila kita terpaksa tinggalkan orang yang kita sayang... ain.. pergi taw PSS... ingat muka tembam ni.. tengok gambar kat tab.. nangis.. tangah tulis ni pown air mata asyik jatuh je... dulu berlima

nur aliaa atiqah            A

nur syazwina               W

nur eliyana izzatie         E

nadia zulika                 N

nurulain nadhirah          A

tapi lepas ni cuma ada ain nadhirah @cik sirrun @cik nadzil


LOVING YOU FOREVER N EVER...

1 comment:

  1. Emm, takpa la tinggal sorang sorang pun..
    Ain masih ada adik, intan, hasanah dan yang lain... :')
    Mcm mna la rasanya buka sekolah nanti tanpa Aliaa di sisi Ain?
    Mesti rasa sunyi kan? Hmm, Ain harap semua yang dah belajar tempat baru, jadi lebih berjaya tau? Doakan Ain juga jadi org yg rajin..Dapat bagus masa periksa... Faham segala yg ckg ajar.. Miss you all damn damn much !

    ReplyDelete